fredag 27 februari 2009

Ja Peter jag gifter mej gärna med dej


Peter Le Mark jag vet att du skrivit just till mej. Kommer du förbi så säger jag ja absolut JA direkt. Jag vet ju vad du skriver om.
" Jag sörjer inget jag saknar, jag e bara glad åt att jag lever. Det e så gott att må gott igen, det känns som så länge sen. Den ändlösa ängslan går nån annastans...
Jag e bara lycklig att jag lever o att jag finns kvar!"
Ja nog vet också jag att Peter inte snubblar förbi min udde, men det berör mej inte så mycket, det viktigaste e att han skrivit ner o gjort musik av mina ord..." jag tänker sällan på dej ifall du undrar, bara när jag blundar " Fina ord av en fin musiker.

Kan du se spöket mitt i min bild...han finns där... men ja det e just det, vill man se honom*L*
Nu e det blått ute.....

Inga kommentarer: