söndag 1 augusti 2010

Bonus tid

Bonus tid är för mig någonting jag inte förväntat mig att få. Jag lever nog i en sk. bonustillvaro, men också i en sådan kan det tillkomma ytterligare Bonusar med guldkant.
Min brygga har i år varit platsen för guldkantarena av mina skorpor. De man suger lite extra på även om man har tänderna kvar i käftamentet. Jag har sugit in och intagit momenten på bryggan vid havet i värmen i samvaron av de vänner jag har nära hjärtat.
Bonus enl Wikipedia:
Bonus
är att betrakta som något för en del att få och inte någon allmän utdelning till samtliga.
Det känns helt ok att gå in i mitt fängelse några dagar per vecka för jag vet ju att jag blir utsläppt och framför allt jag har valt det själv!
Bilden är av en annan luden vän som njuter av ett stilla hav.
Jag hade tänkt lägga till bilder men någon verkar sitta med handbromsen på alltså blir detta en kort fattad summering av veckorna.
Vänner, kusiner kusiner, kräftor, vänner, stilla kvällar, svettiga jobbdagar, texter, advokater, lite bekymmer, sköna regn, bilreparationer, vänner vänner och kärlek .
Summa = <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Det verkar ju fint. Jag är glad för din skull. Sku ändå var roligt att träffas riktigt nos mot nos. Hälsningar från Borgå!