lördag 28 november 2009

Julafton 2009


Minnesplatsen för dem som vilar på andra ställen var en absolut upplevelse att se. Visserligen e begravningsplatsen på julaftonen ett eldorado av tända ljus men den här platsen på den f.ö. mörka delen var otroligt vacker.
Värmen från de tusentals ljusen var häftig och upplevelsen rekommenderas för andra, Vi besökte den halv ett på natten.


Julaftonen var vacker, gemytlig med alla ingredienser, julgubbar, små barn paket och otrolig god mat. Jag är ju en lika god vän av traditioner som jag jublar över förändringar. I år kunde jag till min glädje äta rökt kalkon istället för skinkan som jag inte saknade alls!









Jag önskar alla som kikat in riktigt fridfulla lugna juldagar.



Not: Hoppsan någon glömde visst att trycka på knappen Go mao blev detta liggande, nå nu skall den ut i cybern...

Inga kommentarer: