tisdag 14 oktober 2008

Skönheten o jag


Just det ja jag skulle fortsätta med mina elaka planer appråpå den förestående resan.
Jag har ju sedan några år begripit att det var en hel del som sas löpte smidigare förr...Det var liksom enklare om det uppkom en krånglig situation. Inte alltid, men ofta, men det var ju på den tiden tx poliser var män...bilbesiktare inte var tjugo o så där. Nuförtiden om jag hamnar i besvärligare situationer försöker jag inte ens..jag har gett upp. Det är ingen ide att morra med en yngling som har kammat sig med fläskotletter och förklara att jag är vid mina sinnens fulla bruk och jag brukar inte...alt jag vet att...han bryter bara av mej med något jaja lilla gumman..GUMMAN! Nja det blir ju inte bättre att jag inte kan låta bli att fräsa genom mungipan "dra åt helvete" har jag märkt, men någonstans måste frustrationen få pysa ut. Jag VET att jag inte är 25 och jag vet att min skönhet sedan länge är flydd men jag är fortfarande en människa. Nåja nuförtiden uppkommer inte de fär situationerna så ofta , men jag förmodar nu i min elaka tankegång att skall vi ut och resa fia o jag så lär allting gå lite enklare om jag skickar ut fia först, eller in.
Kanske kan vi få ett bord någonstans där vi ev tom kan se showen, eller få ett fönsterbord eller nåt annat. Hur som helst blir den här skrynkliga morssan mera attraktiv om hon har en vacker dotter med, i regel brukar ju de flesta försöka göra sig till för modern åtminstone i sydeuropa...
Var är alla mina sommarklänningar?

1 kommentar:

Anonym sa...

MAMMMA!!! Du sa att du skulle gå och sova!.. Du är visst vacker och snygg! Jag tycker det och sablar den som säger något annat! Kram och grattis nu igen på din dag! Puss!